За Frontex

Основана през 2009 г., нашата компания е лидер в управлението и събирането на вземания, предоставяйки ефективни и законови решения за бизнеса. С дългогодишен опит и професионален екип, помагаме на нашите клиенти да постигнат финансова сигурност и стабилност. От 2023 г. компанията е част от групата на „Уеб Финанс Холдинг“ АД, което още повече укрепва нашата позиция като надежден и устойчив партньор.

  • За Frontex
  • Регулаторна позиция и сътрудничество
  • Нашата история
  • Подходът в нашата работа
  • Управление

За Frontex

Ние сме водеща компания за събиране на вземания в България с дългогодишен опит, предлагаща иновативни решения за бизнеса в различни сектори, както и пълен набор от услуги по събиране и управление на вземания. От 2023 г. мажоритарен собственик на компанията е „Уеб Финанс Холдинг“ АД, специализирано в консултации, управление на дългови портфейли и сделки с вземания. „Уеб Финанс Холдинг“ АД има партньорства с български и международни банки и компании, включително „УниКредит Булбанк“, „Банка ДСК“, „Българска банка за развитие“ и други

Регулаторна позиция и сътрудничество

Компанията е учредена 2009 г.


Вписани сме в Регистъра на финансовите институции при БНБ със Заповед на БНБ – 89304/06.10.2015 г., с регистрационен номер BGR00357.


Член сме на Асоциацията за управление на вземания. Единствената професионална организация с нестопанска цел в България, която разпространява и развива добрите практики в сферата на управлението и събирането на вземания.


Асоциацията за управление на вземания е член на: FENCA (Federation of European National Collection Associations)FENCA е институцията, представляваща интересите на европейския бизнес по управление на вземания пред европейските институции и законотворци от 1993 г. насам. КРИБ (Конфедерация на работодателите и индустриалците в България), работеща с ясна насоченост към подобряването на бизнес климата в страната и повишаването конкурентноспособността на българската икономика.

Нашата история

  • 2023

    Продължаваме своето приключение на нова локация, а именно в Бизнес сграда „ТАО“, находяща се на бул. „Тодор Александров“ № 109-115.

  • 2023

    Посрещаме с ентусиазъм и амбиция новия мажоритарен сосбтвеник в компанията - „Уеб Финанс Холдинг“ АД (дружеството, профилирано в консултирането и управлението на дългови портфейли, управление на предприятия в ликвидация, както и на предприятия в ликвидни кризи, в сделки за придобиване на права по вземания и поемане на риска от събирането на тези вземания; финансови и търговски операции с кредитни портфейли, реструктуриране и управление).

  • 2017

    Внедряваме в дейността си ново софтуерно решение за управление и събиране на вземания (Qualco Debt Management – Collections & Recoveries), като същевременно продължаваме партньорството си със Cisco и интеграцията между платформите.

  • 2014

    Компанията намира своя нов дом в бизнес сграда Сребърна, находяща се на ул. „Хенрик Ибсен“ № 15.

  • 2014

    Утвърждаваме позицията си на една от авторитетните и утвърдени компании в сферата на управлението и събирането на необслужвани вземания в България, като придобиваме едни от най-сериозните като брой случаи и баланс, портфейли, предлагани на българския пазар към този момент.

  • 2013

    Е и годината, в която мажоритарен дял в компанията придобива Frontex International B.V., Холандия, собственост на Emerging Europe Accession Fund (EEAF), управляван от мениджърското дружество Axxess Capital и с основни акционери в EEAF - Европейската банка за възстановяване и развитие (EBRD), Европейският Инвестиционен Фонд (EIF), Немската компания за инвестиции и развитие (DEG) и Черноморската банка за търговия и развитие (BSTDB) и др.

  • 2013

    Компанията затвърждава позициите си в сферата на управлението на портфейли с необслужвани вземания – както по възлагане на свои клиенти, така също и придобивайки нови портфейли от различни кредитни институции.

  • 2012

    Компанията инвестира в разработване и внедряване на интелигентна CRM система, интегрирана с кол център платформа на CISCO, което позволява значително разширяване на дейността при запазване високия стандарт на предоставяната услуга.

  • 2012

    Продължаваме развитието на компанията с придобиването на нови четири портфейла с необслужвани вземания, прехвърлени ни от кредитни институции.

  • 2011

    Е и годината, в която сме сред основателите на Асоциация на колекторските агенции в България (АКАБГ), впоследствие продължило своето съществуване и стремеж към налагане на най-добрите практики в управлението и събирането на вземания под наименованието Асоциация за управление на вземанията.

  • 2011

    Придобиваме своя първи портфейл с необслужвани вземания от кредитна институция.

  • 2009

    Компанията поставя началото на своето съществуване като част от най-голямата холдингова група в сферата на услугите, свързани с недвижими имоти в България – AG Capital. Фокусът на своята дейност насочваме първоначално към събиране на вземания по възлагане на наши клиенти, намиращи в нас професионалист и свой доверен партньор.

Подходът в нашата работа

  • Обединяваме екип от отдадени професионалисти...
  • Поддържаме етични правила и стандарти...
  • Силно вярваме в уважителния подход...
  • Фокусирани сме в изграждането на дългосрочни партньорства...

Управление

Стефан Красимиров Петков
Председател на Съвета на директорите и изпълнителен директор
Андрей Цветков Пресолски
Заместник-председател на Съвета на директорите
Ирен Петрова Вулджева
Член на Съвета на директорите
Стефан Ангелов Бояджиев
Член на Съвета на директорите и изпълнителен директор

© 2025 Фронтекс Интернешънъл. Всички права запазени.

Design & Development - Denshi