Кариери

Кариери

Представете си, какво е да правите това, което обичате и с това да печелите?

Стремим се, да привличаме талантливи и креативни хора с разнообразни умения, способности и опит – хора, които обичат това, което правят и за които, успешната комуникация е начин на живот. При нас успешно развиват своята кариера, юристи, адвокати, комуникатори и преговарящи, бизнес анализатори, финансисти, маркетинг специалисти, както и още много други.

Ние вярваме, че ученето и придобиването на нови умения и способности  е това, което ни развива и обогатява, като личности и професионалисти!
Водени от това вярване, създаваме среда, в която всеки от нас да израства и развива своя потенциал, за да развива компанията ни и обществото.

Ние вярваме, че качеството на услугите, които предлагаме на своите пратньори и клиенти с просрочени задължения, могат да бъдат предоставяни само от изключителни хора! Ето защо, нашите служители, следват най-високите стандарти и добри практики в своята работа,  умеят да работят в партньорство и предоставят креативни и иновативни решения, отговарящи на индивидуалните нужди, както на клиентите на нашите партньори, така и на нашите клиенти с просрочени задължения.

Нашата корпоративна култура е изградена върху силни ценности и насърчава взаимното уважение и разбиране, отговорността, професионализма, доверието, партьорството на всички нива и развитието.

Готови ли сте да станете лидер в комуникацията и да изградите кариера в един бързоразрастващ се и устойчив бизнес?

Моля, попълнете формата за кандидатстване по-долу, като прикачите своята актуална автобиография и мотивационно писмо.

Моля, попълнете формата за кандидатстване по-долу, като прикачите своя актуална автобиография и мотивационно писмо.

Свободно кандидатстване >>

Консултант управление на просрочията

ОПИСАНИЕ:

Провеждане на първоначална комуникация с клиенти по телефона, консултиране и договаряне на конкретни условия. Участие в различни кампании за събиране на вземания, информационни, маркетингови, продажбени и кампании за клиентско обслужване.

АКО ВИЕ:

  Постигате резултатите, които си поставяте 
 √ Притежавате отлични комуникативни умения и талант да убеждавате
 √ Притежавате начин на мислене, тип „мога да го направя”
 Имате добра компютърна грамотност
  Искате да се развивате дългосрочно и да бъдете част от един успешен екип


И ПРИТЕЖАВАТЕ:

 + Средно образование по специалност, подходяща за длъжността /Търговско - банкова гимназия, Училище по финанси, информационни технологии и др./


НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:

  • Работа на трудов договор
  • Възнаграждение обвързано с постигнатите резултати, което се увеличава с натрупания опит и с поетите отговорности
  • Бонусна схема - обвързана с постигнатите резултати и включване веднага, след започване на работа
  • Социална програма и допълнителни придобивки
  • Индивидуално и екипно обучение, насочено в ефективна комуникация и провеждане на успешни преговори
  • Отлични възможности за професионално и личностно развитие в бързоразвиваща се компания
  • Отлични условия на труд, фирмена култура и екип от професионалисти
  • Възможност за гъвкаво работно време
  • Приятна и динамична работна среда


* Фронтекс Интернешънъл Сървисис ЕООД е дружество, регистрирано като администратор на лични данни пред Комисията за защита на личните данни с идентификационен № 413702 от 18.12.2014 г. Предоставените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното Ви съгласие. Фронтекс Интернешънъл Сървисис ЕООД ще обработва Вашите лични данни единствено за целите на подбор на кандидати за работа в компанията. След изпращане на Вашата кандидатура, Вие упълномощавате Фронтекс Интернешънъл Сървисис ЕООД да използва Вашите данни за тези цели. В случай, че Вашата кандидатура не е успешна, можем да запазим данните Ви, за да се свържем с Вас при наличие на други свободни места. В случай, че не желаете да запазим Вашите данни, изпратете писмено несъгласие с Вашата кандидатура.

Кандидатствай >>

Форма за кандидатстване

Прикачи файл
Прикачи файл
Кандидатствай